Yandex Metrica – Alternativa la Google Analytics

0
90
Yandex Metrica Cover

Yandex Metrica este un tool similar cu Google Analytics, acesta ne ajuta sa avem la dispoziție statistici pentru site-uri/bloguri/magazine online, într-un cuvânt orice pagina web ce este accesibila la www.

De aproximativ o săptămână am început și eu să folosesc acest site pentru statistici din dorința de a avea o alternativă la Google Analytics dar și pentru Hotjar.

Dacă despre Google Analytics, cred că nu mai este nevoie să vorbim, alta este povestea lui Hotjar. Acesta a fost primul tool ce l-am descoperit și ne permite să vizualizăm/monitorizăm activitatea viztatorilor pe site. Aceasta posibilitate este foarte utilă în cazul în care dorești să optimizezi foarte bine site-ul tău pentru o experiență a vizitatorului cât mai bună.

Nu mai este nevoie să îmbunătățim experiența vizitatorului după ce credem noi sau bănuim că este mai bine. Vă invit să vă luați 1 minut din activitate și să aflați câteva informații din prezentarea tool-ului HotJar.

Acum o să spuneți, daca ai Hotjar, de ce mai îți trebuie să mai adaugi la site-urile de statistici și Yandex Metrica. Motivul este unul și extrem de simplu. În timp ce la HotJar ai un număr limitat de înregistrări la dispoziție, în cazul Yandex Metrica, nu există limitare la număr de înregistrări și totul fără un cost, exact, GRATIS.

MeasureSchool are un video foarte bun despre Yandex Metrica pe care vă invit să îl vizualizați pentru a vă familiariza cu acest tool.

Curioși cum arată o vizita înregistrată? Iată un exemplu:Yandex metricaDin punct de vedere al statisticilor, Yandex Metrica, a măsurat un număr mai mare de vizitatori față de Google Analytics. Bine, diferența între cele două fiind de 15-20 de vizite. Adevărata diferență spre avantajul utilizatorului de statisitici este la căutările din motoarele de căutare spre site. Yandex Metrica a întregistrat și căutările din Bing sau Ask, lucru pe care Analyticsul nu îl realizează.

Încă sunt la început cu Yandex Metrica, nu am descoperit toate funcțiile sale de măsurare însă cea mai importantă este cea cu înregistrarea activității vizitatorilor.

Dacă vrei să cunoști activitatea vizitatorilor tăi, îți recomand să îți faci un cont la Yandex Metrica, apoi să introduci codul java în site (recomandat în header dar se poate și în footer) iar apoi așteaptă o zi până strângi suficiente vizite pentru a observa comportamentul vizitatorilor.

Dacă cunoști și tu alte tool-uri utile pentru cei care administrează/au un site web, nu ezista să le lași în sectiunea de comentarii.

Trafic și conversii multe vă doresc!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here