Ultimul update al Google

Google a lansat un update mai prietenos, luna trecuta. Cu toate acestea, exista numeroase barfe care circula in acest cerc, si se crede ca un nou algoritm este responsabil pentru unele cautari pe care nu iti amintesti ca le-ai facut.

googleDin acest motiv, expertii numesc acest update ca fiind unul ”fantoma” pentru ca nu a existat un advertisment penntru aceasta revizuire algoritmica, iar Google nu admite sa-l fi creat. In cele din urma a reusit sa o confirme, dar nu a oferit alte detalii cu privire la noile modificari. Google poate incerca sa scape de acest nou ”update”, dar impactul general pe care l-a creat este unul major. In esenta, aceasta noua actualizare este una de calitate. Modul in care Google analizeaza o serie de informatii ramane un adevarat mister pentru multi dintre noi, dar stim ca acesta doreste sa ofere utilizatorilor cele mai bune informatii. Prin dezvoltarea continutului de inalta calitate, oamenii pot sa administreze si sa dirijeze traficul de pe site-urile lor.

Cu ce te poate afecta?

In primul rand, nu trebuie sa ne panicam. Trebuie sa fii constient ca Google isi va imbunatati algoritmii in mod regulat pentru a servi un continut de calitate utilizatorilor sai. Cu alte cuvinte, daca ai produs constant continuturi cu cele mai bune interese, te afli pe drumul cel mai bun. Nu este nevoie sa schimbi ceva in cadrul strategiei tale.

Totul tine de continutul pe care il publici. De fapt, tot ceea ce am vorbit pana acum se refera la continut. Daca Google sustine ca este important pentru ca o cautare sa se claseze pe un anumit loc in functie de anumiti factori, asta nu inseamna ca trebuie sa schimbi modul in care lucrai pana acum. Cea ma recenta actualizare a Google reflecta eforturi continui pentru a realiza un clasament in functie de calitatea continutului oferit.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *