fbpx
Blog Marketing

6 tipuri de email pentru conversii

Am spus-o si o vom mai spune: email marketingul este unul dintre cele mai bune instrumente pentru a vinde.

Insa acest lucru nu inseamna ca vei trimite un email si gata, iti vei dubla vanzarile intr-o singura zi.

Exista insa o serie de emailuri pe care sa le trimiti si care te vor ajuta pe termen lung sa ajungi la clientii tai cu informatii relevante pe de o parte si sa ii faci sa cumpere de la tine pe de alta parte.

6 tipuri de email pe care sa le incluzi in strategia de comunicare

Convinge-te de eficienta acestora in timp, chiar daca nu le folosesti pe toate deodata. Poti sa le alegi pe cele care se potrivesc cel mai bine businessului tau la inceput si apoi sa tot diversifici cu cate un alt tip.

1. Oferte de produs

In functie de ce au cumparat oamenii de la tine pana in momentul vorbirii, poti sa le trimiti o multime de sugestii complementare sau de produse nou aparute care seamana cu cele pe care le au deja cumparate si de utilitatea carora deja s-au convins.

Este destul de usor sa ii convingi de calitatea produselor pe cei care deja au cumparat de la tine.

2. Follow-up

Da-l eclientilor aproximativ 10 zile dupa ce au cumparat produsele tale sa le foloseasca si sa se convinga de utililatea lor.

Mai apoi, trimite-le un email in care sa le ceri parerea despre acestea, sa le dai ocazia sa iti puna intrebari si sa lase un review.

Degeaba faci asta dupa 2-3 zile de cand au cumparat produsele respective, pentru ca atunci sansele sa iti dea raspunsuri sau reviewuri accurate sunt destul de mici.

3. Remindere de aniversari

Foarte multe persoane din lumea aceasta tin minte diverse aniversari – si aici nu ne referim la cele ale persoanelor dragi – si le place sa vada acest lucru si la businessuri.

Astfel, vor aprecia foarte tare momentele in care iti vei aminti de prima cumparatura pe care au facut-o pe siteul tau, de data in care s-au abonat la newsletterul tau etc etc.

Variante sunt o multime, trebuie sa le gasesti pe cele care ti se potrivesc si se potrivesc si targhetului tau.

4. Pe baza de engagement

Tehnologia iti permite sa urmaresti pe ce pagini dau click clientii tai si sa iti dai seama de cat de interesati sunt de acel produs in functie de cat timp petrec pe pegaina respectiva.

Astfel, apoi poti sa le trimiti e-mailuri in care sa le spui mai multe despre produsul respectiv si despre cum poate sa le imbunatateasca viata.

5. Dupa ce au completat un formular

Fie ca vorbim despre un formular prin care se inscriu la newsletter, participa la o campanie sau completeaza un formular anume poti mai apoi sa le trimiti un email de follow-up in functie de subiectul formularului pe care ei l-au completat in prealabil.

6. Recucereste-i

Atunci cand observi ca a trecut o vreme buna de la ultima cumparatura a anumitor oameni care reveneau constant la tine, trimite-le un email in care sa le reamintesti ca existi si de ce sa te aleaga din nou.

Alte tipuri de email pe care sa le trimiti:

  • un mesaj de la o persoana din companie – fie ca vorbim despre CEO, o persoana care iese mereu in fata si este cunoscuta sau de un angajat oarecare, insa care sa transmita un mesaj puternic;
  • oferte exclusive pentru cei care s-au inscris la baza ta de date;
  • oferte de tip last-chance, trimise doar pe email.

Foloseste-te de baza de date adunata legal de-a lungul timpului si epuizeaza-ti stocurile cu ajutorul mesajelor care prind!

 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net