Surprizele PC Garage la comenzi online pe persoana juridica.

3
775

Logo_PC_Garage

Pc Garange, un brand destul de mare de pe piata de componente pc si alte produse it se dovedeste o varianta destul de neinspirata atunci cand iti alegi sa cumperi un monitor. De la logistica foarte slaba pana la returnarea si inlocuirea produselor defecte din fabrica ale produselor achitionate.

Cum s-au desfasurat lucrurile:

Joi noapte, colegul meu George a ales sa cumpere un monitor HP de la PC Garage, evident motivul pentru care nu a ales eMag, a fost costul cu 100 de lei mai mic. Lucrurile au fost destul de simple, a plasat comanda si apoi a asteptat data la care se poate livra produsul. Desi pe site era trecuta o perioada mult mai scurta, a durat 3-4 zile pana cand produsul a fost ridicat de la sediul celor de la PC Garage.

Comanda Pc Garage
Click pe poza pentru dimensiunea completa.

Dupa o zi, ce descopera George? Un pixel „mort”. Acesta a deschis o poza care avea un fundal complet colorat si supriza, pixelul nu era activ.

Urmatorul pas normal, este sa afle modalitatea in care acesta poate sa faca returul, doar era un produs nou, la care nu s-a facut proba in momentul ridicarii. Surpriza! Persoanele juridice nu pot returna un produs achizitionat online decat daca „produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie” caz in care „acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului”. Toate bune pana aici, dar un pixel „mort” nu se inscrie in aceasta categorie!

De aici, lasam poza da discute:

PC Garage Suport
Click pe poza pentru dimensiunea completa.

Concluzia, daca esti persoana juridica ca si in cazul lui George, nu merita sa cumperi de la PC Garage pana nu isi rezolva conditiile de retur/garantie.
Cui ii convine sa tina un monitor cu un pixel mort? E ca si cand cumperi o masina noua, dar ai un punct negru pe capota.

100 de lei, banii pe care i-a economisit, nu i-au adus decat batai de cap si automat motivarea de a alege pe viitor serviciile eMag.

Daca si tu ai intampinat o experierienta neplacuta cu PC Garage, te invit sa o prezinti in categoria comentarii. Cu siguranta cei de la PC Garage vor citi acest articol cat si comentariile

pochtolom скачать бесплатно полную версиювзломать пароль в контактеwihack mobile скачать бесплатно на андроидкредитная карта кредит моментум сбербанкаcasino oyunlar?oyun casino

3 COMENTARII

  1. Am solicitat angajatorului un model de tastatura pentru activitatea la serviciu. Am ales un model de pe pcgarage pt ca pe un alt site era ceva mai scump. Problema este ca formatul tastelor era altul decat cel din pozele de prezentarea a produsului. Eviednt ca atunci cand le-am spus acest aspect ei s-au “scos” cu partea ca imaginile postate in descriere au caracter informativ. Si nu se poate face retur pe persoana juridica. E stupid ce fac ei. Ar trebui sa fie boicotati.
    Cand cumperi ceva online, te uiti si la imagini, clar. Daca ei nu sunt siguri ca imaginile corespund, ar trebui sa scrie asta pentru fiecare din produsele unde e valabil acest caz. Altfel, cum faci? Ori te documentezi in detaliu de pe alte site-uri despre produs, ori ai o imaginatie super buna. E ca si cand tu vrei sa cumperi o masina si de fapt ce ti se prezinta sunt 7 imagini cu o vaca. Na decide-te…

  2. Dau si eu un copy paste de la mail-ul trimis catre cei de la cel.ro care dupa cum stim detin azerty, marketonline, dc-shop si altele. Ulterior am aflat ca produsele nu se returneaza in cazul in care esti persoana juridica. Bineinteles nu poti lua legatura prin telefon,iar pe mail iti raspunde un “robot”
    Buna ziua, am achizitionat pe firma 2 monitoare benq bl3200 de 32. In primul rand verificarea coletului la livrare s-a transformat in verificarea cutiei la livrare. Agentul fan courier a refuzat sa urce monitoarele pana la etajul 1, o fata subtirica de 45 de kg fiind nevoita sa care 2 monitoare de cate 20 kg singura de afara pana sus. In al 2-lea rand unul din monitoare a venit fara niciun tip de folie, cu cablurile schimbate, punile desigilate , unul din ele cel audio fiind unul ieftin de pe piata recunoscut de mine. Niciun insemn benq pe nici o punga. Dupa ce am aprins monitorul are un pixel mort fix in centru. Nu cred ca este nevoie sa va spun ca produsul refurbished nu este tot una cu produsul resigilat. Acest lucru trebuie MENTIONAT atat pe site cat si pe cutie cu inscrisul resigilat. Am mai cumparat produse refurbished si stiu cum sunt ambalate. Astept cat mai curand o propunere din partea dumneavoastra. A mea este urmatoarea: Astept un courier platit de catre dumneavoastra sa vina sa preia monitorul din fata usii in momentul in care aduce altul functional. Cealalta varianta ar fi sa ma adresez OPC si sa il trimit eu inapoi. Este un fapt foarte grav sa revindeti produse neetichetate astfel. Astept un telefon din partea unui reprezentatnt al dumneavoastra cat mai repede tinand cont de termenul legal in care il pot returna

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here