fbpx
Blog SEO

10 feluri in care te poti ajuta de SEO pentru afacerea ta

Tot ceea ce tine de SEO este deosebit de important atunci cand vine vorba despre afacerea ta online.

Acesta este un domeniu extrem de vast si care va da rezultate la cateva luni de cand vei incepe sa te ocupi de el asa cum trebuie. Daca ai nevoie de ajutor, nu uita ca suntem aici sa te ghidam in lumea SEO.

Cu toate acestea, exista cateva lucruri pe care poti sa le faci chiar si singur pentru a incepe sa descoperi aceasta lume si cu ce anume se mananca.

10 parti ale SEO pe care le poti face chiar tu

Fie ca esti o persoana tehnica sau mai putin, orice se poate invata intr-un timp mai lung sau mai scurt. Insa aceste 10 imbunatatiri le poti aduce chiar tu siteului tau cu un minim efort.

1. Cauta cuvinte cheie

Deseori cuvintele cheie sunt sinonime cu SEO. Cautand expresiile si cuvintele pe care posibilii clienti le folosesc pentru a ajunge la tine vei putea intelege mai bine si cum gandesc ei.

Astfel vei putea sa introduci aceste cuvinte cheie in descrierile de pe site si postari pe blog pentru a creste organic in pozitiile de cautare pe Google.

Pentru aceasta actiune exista atat instrumente gratuite, cat si platite, in functie de disponibilitatea materiala pe care o ai.

2. Gaseste ce cuvant cheie lipseste

Tot cautand cuvintele cheie poti sa identifici cele de care se foloseste concurenta ta si tu nu.

Astfel vei putea observa spre ce merita sa iti indrepti eforturile si cat de mult. Daca intr-adevar se vad schimbari de-a lungul lunilor, se poate ca aceasta sa fie o strategie care functioneaza si cu care sa mergi inainte.

3. Rescrie descrierile de pe site

Stii acele mici descrieri care apar sub linkul siteului tau in functie de paginile pe care le afisezi? Ei bine, te poti ajuta de acestea pentru a genera mai mult trafic, rescriindu-le.

Acesta va fi un efort minim de depus, mai ales daca ai apucat sa identifici cuvintele cheie de care sa te ajuti.

4. Adauga linkuri interne

In paginile produselor, dar mai ales in blog posts trebuie neaparat sa incluzi alte linkuri de pe siteul tau.

Atunci cand Google scaneaza un site, se uita si dupa aceste legaturi interne si cum sunt ele interconectate din punct de vedere al continutului.

5. Continut care sa ajute

SEO = si continut. Cu cat acesta este mai relevant pentru publicul tinta, cu atat oamenii vor sta mai mult pe site si vor merge din pagina in pagina pentru a gasi raspunsuri intrebarilor pe care le au.

Din nou, cunoscand cuvintele si expresiile cheie pe care potentialii cumparatori pe cauta poti sa iti organizezi atat continutul de pe site, cat si pe cel din advertoriale in jurul acestora.

6. Rescrie continutul vechi

Ca si in cazul scurtelor descrieri care apar pe Google, si continutul deja existent poate fi updatat cu informatii noi sau pur si simplu rescris in functie de ceea ce oamenii vor sa citeasca.

7. Rescrie titlurile

Titlurile care apar pe Google sunt din nou deosebit de importante atunci cand vine vorba despre decizia utilizatorilor sa dea click pe unul sau pe altul.

Ia paginile de pe site si incepe sa rescrii titlurile de pe site care merita rescrise in functie de cuvintele cheie pe care le-ai descoperit si care te pot ajuta sa cresti in ranking.

8. Uita-te in analitice

Analytics este un instrument pe care fiecare site ar trebui sa il aiba instalat pentru a putea urmari oricat de des iti doresti evolutia vizitelor si ce ai de imbunatatit.

Acesta iti va deslusi multe dintre mistere si te va ajuta sa inveti cum sa descoperi mai usor ce isi doresc clientii si cum sa faci sa ii ajuti sa primeasca acele informatii si cum sa ajunga la produsele tale, cele care le vor imbunatati viata.

9. Fa link building

Adica gaseste acele persoane care scriu blog posts despre produse din domeniul tau si plateste un articol pentru un link inserat pe siteul lor.

Ai grija insa sa aiba un DA (domain authority) mare, pentru ca altfel nu te va ajuta cu aproape nimic linkul inserat la ei.

Inainte de a lua orice decizie trebuie sa studiezi cu atentie linkurile pe care le ai in vizor si sa cantaresti bine daca are sau nu rost sa investesti un anume buget in acea directie. Daca insa este gratis, ai grija sa nu fie ceva dubios la mijloc.

10. Invata mereu

Chiar daca la un moment dat vei ajunge sa apelezi la o agentie pentru a te ajuta cu SEO, este important sa fii si tu mereu la curent cu noile trenduri, pentru ca sa poti sa dai chiar si tu o perspectiva obiectiva atunci cand vine vorba despre imbunatatiri.

Alege sa inveti mereu ceva nou pentru binele afacerii tale!

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net