Romtelecom : motivul meu pentru a renunta la serviciile de telefonie.

Logo Romtelecom

Romtelecom, o companie ce a inceput sa existe in viata familiei mele din 1982.

Sunt probabil printre putinele persoane care inca mai are in casa un telefon fix de la Romtelecom, multi au trecut deja la Digi, Orange sau Vodafone si cred ca au facut un pas corect.

Familia mea utilizeaza telefonul fix de la Romtelecom, inca din 1982, deci 32 de ani in care am avut plata la zi, nu am intarziat si nici nu a fost deconectat.
Desigur, acesta mi-a facut copilaria mai usoara, temele de la scoala pentru acasa mai rapid prezente in caiete, insa si serile in care tatal meu discuta cu invatatoarea mai infricosatoare.

Noi inca il folosim, desi majoritatea acum au telefoan mobil care este mult mai util insa nu strica un abonament lunar in plus nu (logic nu :( ).
Aceasta plata aproape inutila a abonamentului lunar, ne-a trezit si in 2014 am zis sa modificam abonamentul, nu are rost sa dam aproape 50 de lei lunar pentru un telefon care este doar pentru a receptioa apeluri.

Eu personal nu prea ma dau in vant dupa ofertele si serviciile telefoniei celor de la Romtelecom, chiar sunt contra lor pentru costuri mari in comparatie cu serviciile oferite. Si ca sa ajungem la subiect, da a fost nevoie de un intr-o mai complex insa am tinut special sa prezint si avantajele telefoniei.

Ieri, 5.5.2014, am decis ca este momentul sa facem o schimbare, sa modificam abomanemtul. Obisnuit cu serviciile operatorilor de telefonie mobila am sunat la relatii cu clientii Romtelecom, si speram sa astept maxim 10 minute, imi preia cineva apelul si apoi rezolvam ceva. 1% m-am gandit corect, 99% total fals.
1% pentru ca am reusit sa intru instant cu cineva in legatura directa, sa imi exprim punctul de vedere si sa fiu redirectionat catre un alt departament. Curios este ca prima legatura pe care am avut-o imi permitea sa modific abonamentul cu altele mai scumpe insa nu si unele mai ieftine.

Am asteptat cuminte, ca un abonat ascultator, au trecut primele 30 de minute de asteptare si am decis sa revin la prima persoana care mi-a raspuns apelului.
Deja m-am plictisit, am specificat ca este incredibil de mult sa astept 30 de minute sa imi raspunda cineva si mi-a fost zis sa continui sa astept. S-a produs conexiunea din nou, am mai asteptat inca 35 de minute insa am ajuns la limita rabdarii dupa 1 ora si 5 minute. 

Cateva concluzii din experienta relatii cu clientii Romtelecom:

  1. Primul lucru care il fac, este sa reziliez contractul. Nu merita sa am parte de un tratament in conditiile in care platim pentru abonament inca din 1982
  2. Sa accept ca ia ajuns, este deja o retea invechita care nu poate sa faca fata cererilor anului 2014.
  3. T-Home, pentru ca asa se va numi in curand Romtelecomul trebuie sa aiba grija sa rezolve din problemele care atarna de multi ani de gatul companiei.
  4. Voip este viitorul, o sa imi iau frumos un adaptor si il voi lega la conexiunea la internet, astfel scap de problemele cu relatii cu clientii/deranjamente  si evident, un abonament platit inutil.

Ma bucur ca nu beneficiez si de alte servicii, pentru ca in acel caz poate eram obligat sa raman alaturi de companie.

Draga Romtelecom, sper sa aud de bine, pentru ca multe persoane varstice inca folosesc telefonul fix si poate merita servicii mai bune.
программа для взлома вай фай бесплатнаякниги по взлому сайтовпрограмма для взломать вконтакте бесплатноденьги в долг астраханьcasino oyunlar? oyna slotmer?t crystal cove

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *