Am reusit sa propun si apoi sa fie aplicat Htag-ul show-ului #romaniiautalent si pe TV.

Pe 13 martie 2014, emisiunea oamenilor talentati din Romania, Romanii au Talent a revenit cu un nou juriu, o serie de completari dar si afisarea oficiala a h-tagului #romaniiautalent .

Sa incepem de la inceput. Ideea de hashtagului este simpla, pui un # (diez) inainte de tema, emisiunea, eveniment, moment sau orice iti trece prin cap ia amploare.  Seara trecuta, fiind pe Twitter, am spus ca nu strica sa le propun celor de la PROTV sa aplice un Htag afisat in timpul emisiunii, atat timp cat de 5 ani il folosim an de an pentru a comenta si discuta despre momentele din timpul emisiunii.

Propunere:

Rezultat:

 

Imi aduc aminte inca de la primele editii cum htag-ul #romaniiautalent era unul din cele mai populare si facea mare valva in randul utilizatorilor de Facebook sau Twitter. Daca in cazul Facebook utilizarea repetata pe timpul emisiunii in calitate de spectator poate sa fie destul de obositoare pentru cei din lista de prieteni, pe Twitter nu e chiar asa.

Nu am inventat noi acest lucru, majoritatea serialelor dar si emisiunilor din piata “mamica” a showbizului, America are de cele mai multe ori afisat un htag special.

Avantajele sunt enorme de pentru postul de televiziune! Publicitate multa si gratis pentru emisiunea/serialul/show-ul tau. Iar costurile sunt minimale, adaugarea pe tv a unui Htag de acest gen.

#romaniiautalent htag

Cum cu o floare nu se face primavara, avem de lucrat cu acest tip de implicare a social media in tv. Practic o mare din publicul tanar se afla pe net, vede #romaniiautalent si astfel il faci sa deschida tv-ul si sa iti urmareasca productia tv.

In tara noastra, reteaua de socializare Twitter a avut o perioada de glorie prin 2009-2010. A fost anii in care  Facebook, nu era inca o retea de socialre matura. Iata ca dupa 5-6 ani, a devenit cea mai utilizata retea de socializare insa cu un target mult mai general.

La Twitter, lucrurile sunt mai deosebite, nu o sa gasesti persoane suparate ca le invadezi news-feed-ul cu 1000 de postari  (ca pe Facebook) pe diferite teme sau din timpul emisiunilor si cel mai important aspect, ai limita la 140 de caractere per postare. Comunici simplu, clar si rapid.

Care este urmatorul pas?

PROTV,  pentru ca din nou a reusit sa introduca probabil primul acest tip de legatura intre retelele sociale (Facebook si Twitter) si TV, va avea sarcina de a educa publicul cu ideea acestui Htag si menirea lui. Practic trebuie sa explice ce este, cu ce ajuta, cum poti sa il utilizezi si unde.

Romanii incep sa evolueze in calitate de telespectatori si participanti la fenomenul emisiunilor pe tv.скачать wireshark для windows 7взлом вай фай с компавзлом вконтакте бесплатноденьги в долг в воронеже срочноenergy online casinoslot oyun

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *