fbpx
Blog SEO

Adu vizitatori pe site recicland continutul

Sa creezi mereu continut nou este foarte bine pentru SEO, insa uneori se intampla ca acest lucru sa nu iti fie la indemana sau sa nu ai timp, mai ales daca echipa ta este la inceput sau mica si trebuie sa se ocupe de mai multe lucruri deodata.

In functie de specificul siteului tau si al continutului de pe acesta poti sa reciclezi postari de pe blog de exemplu, daca nu sunt legate de o anumita informatie valabila intr-o anumita perioada de timp.

Recicleaza continutul in 3 modalitati

Ne vom axa pe urmatoarea regula: redu, refoloseste, recileaza. Insa inainte sa pui in practica cele trei metode trebuie sa verifici:

  • titlul;
  • autorul;
  • data postarii;
  • categoria din care face parte;
  • impresiile pe care le-a generat;
  • sa vezi cat continut pe aceeasi tema ai creat si la ce interval de timp.

Sa incepem!

1. Redu

In acest prim pas trebuie sa verifici intai care sunt acele pagini care nu iti aduc traficul pe care ti-l doresti sau care nu mai sunt de actualitate.

Gandeste-te la acesta ca pe o curatenie de primavara, doar ca are loc pe webisteul tau, pe care il pregatesti pentru continut nou sau reciclat, in functie de nevoi si disponibilitate.

Atunci cand gasesti continut care se repeta – adica duplicate – sterge pagina care nu aduce trafic si redirectioneaza informatia spre cele mai de succes.

Fa un audit al siteului, iar daca ai nevoie de ajutor, agentia noastra este gata sa iti spuna ce anume e bine si ce e mai putin bine in legatura cu acesta.

2. Reutilizeaza

Ai acel continut evergreen, care se potrivea si acum 2 ani, se potriveste si in ziua de azi si se va potrivi si peste cativa ani. Cu toate acestea, daca la un moment dat ti-a adus trafic pe site, merita sa reimprospatezi informatia pentru ca aceasta sa fie adaptata zilelor in care te afli sau forma in care textele au fost publicate, la fel ca si meta descrierea si title tags.

3. Recicleaza

Daca ai pagini care nu performeaza asa cum ti-ai dorit, este important sa muti continutul pe altele care iti aduc trafic, impresii si, scopul final, vanzari.

Poti astfel sa unesti doua pagini ale caror informatii se apropie de acelasi subiect intr-una singura pentru a o face si mai puternica din toate punctele de vedere. Astfel vei da impresia ca ai continut nou mereu, chiar daca acesta era deja pe siteul tau, insa nu toti userii au ajuns la el.

Aceasta practica a celor 3 R trebuie aplicata nu doar o singura data, ci de mai multe ori pe an, mai ales in momentele in care esti ingrijorat ca nu ai cum sa creezi continut nou. Totul sta in inventivitate si creativitate atunci cand vine vorba despre un business si, mai mult decat atat, adaptabilitatea la situatii noi.

Incearca sa creezi atat continut care este valabil intr-un anumit moment, insa si care poate fi adaptat pe viitor: de exemplu studii si infografice pentru care va trebui sa inlocuiesti parte din informatii, nu sa o iei de la 0.

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net