fbpx
Marketing

Cum adaugi link in bio pe TikTok

TikTok, reteaua sociala din China, castiga tot mai mult teren, iar algoritmul sau vine in ajutorul businessurilor si al influencerilor, care pot ajunge mai usor la targetul lor atat prin continutul organic, cat si prin reclame platite.

Chiar daca Instagram este acum pe primul lor in ceea ce priveste oportunitatile de monetizare, TikTok vine in graba din urma. Odata cu posibilitatea de a adauga un link in bio s-ar putea chiar sa depaseasca Instagram pe aceasta nisa.

Avantajele linkului in bio pe TikTok

Daca ai un business, cel mai probabil folosesti deja toate feature-urile pe care Instagram le-a pus la indemana si TikTok inca nu. Stii cat de mult te poate ajuta cel putin link-ul din bio, asa ca ramai alaturi de noi, pentru ca iti vom spune si cum poti sa faci asta si pe TikTok – sau cum vei putea sa faci – si cum sa profiti cel mai bine de cele 80 de caractere care iti sunt puse la dispozitie.

Pentru inceput, scopul tau principal este sa transformi followerii in clienti: ai un business care vinde produse sau servicii de care cei care te urmaresc ar trebui sa fie interesati si sa le achizitioneze intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp.

O alta actiune pe care o poti face prin intermediul acestui link este sa incurajezi comunitatea sa ajunga la site-ul tau si sa se inscrie intr-un mailing list pentru a putea primi noutati de la tine, ori de cate ori simti nevoia sa impartasesti ganduri si idei cu ei.

Cum adaugi un link in bio pe TikTok

Aceasta optiune nu este inca deschisa tuturor, insa daca urmezi pasii de mai jos poti afla daca business-ul tau este eligibil sa adaugi link in bio si sa profiti de toate avantajele pe care acesta ti le aduce.

  1. Verifica eligibilitatea

Acest pas este cel mai important, pentru ca daca nu esti eligibil, va trebui sa repeti aceasta actiune si peste ceva vreme.

Porneste aplicatia de pe telefon si mergi la sectiunea de edit profile. Daca acolo iti apare optiunea de „Adaugare website”, atunci poti sa mergi mai departe la pasii de mai jos.

Daca nu esti inca eligibil, sari direct la sectiunea „Ce pot sa fac daca inca nu sunt eligibil”.

  1. Deschide profilul de TikTok

Cel de-al doilea pas pe care sa il faci este sa deschizi profilul tau de TikTok.

  1. Adauga website-ul preferat in bio

Acolo unde vezi locul liber pentru website, pune-l pe cel pe care doresti sa il scoti in fata comunitatii tale. Desigur, oricand vei avea un produs nou pe care doresti sa il promovezi, un alt brand sau un alt clip de pe o alta platforma, poti sa schimbi link-ul cu cel dorit.

Ce sa fac daca inca nu am aceasta optiune

Acest feature, fiind unul nou, inca nu este disponibil in toate tarile, pentru toti creatorii de continut.

De aceea, daca nu esti eligibil, poti sa ceri acces in programul lor de test astfel:

  • mergi pe profilul tau;
  • apasa pe cele trei puncte din partea dreapta a ecranului;
  • scroll pana in partea de jos a ecranului;
  • apasa pe butonul care iti poate permite accesul in programul de testeri ai TikTok;
  • daca optiunea este disponibila si in tara in care te afli, va trebui sa downloadezi aplicatia TestFlight din App Store si apoi o noua versiune a TikTok;
  • odata instalata, vei putea vedea si optiunea de adaugare a link-ului in bio.

Daca tot nu vezi aceasta optiune, inseamna ca nu este inca disponibila in tara in care esti sau nu ai destui followers.

Tool-uri pentru link-ul din bio de pe TikTok

Desigur, daca doresti sa postezi un link foarte lung in bio pe TikTok, acest lucru nu va fi posibil din cauza limitarii numarului de caractere.

Pentru a fi in ordine cu lungimea link-ului, iti recomandam 5 tool-uri pe care sa le folosesti dupa bunul plac pentru a-l scurta:

  • Linktree
  • TapBioLink
  • InstaBio
  • url.bio
  • HeyLink.me

Inainte de a te decide la unul dintre ele, te sfatuim sa le incerci pe toate si sa-l alegi pe cel care ti se pare cel mai usor de folosit pentru ceea ce doresti tu sa faci.

Cum sa faci link-ul din bio atractiv

Sa faci un link sa fie atractiv nu e intotdeauna treaba usoara, insa iata trei modalitati care sa te ajute:

  1. Scrie o descriere atractiva

Caracterele link-ului din bio sunt 80. Gaseste cuvintele cele mai potrivite pentru ideea pe care doresti sa o transmiti: despre ce este brand-ul tau; care sunt punctele sale forte si ce faci.

  1. Include un call to action

Spune-le celor care te urmaresc care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmeze pentru a-ti cunoaste mai bine brand-ul sau pentru a ajunge la informatia pe care pot sa o gaseasca in link-ul postat.

  1. Adauga un emoji

Emoji-urile sunt folosite pentru a crea o atmosfera de apropiere cu cei care te urmaresc. Pe langa asta, ele te ajuta sa exprimi usor cu ce te ocupi sau serviciile pe care le oferi.

Link-ul in bio pe TikTok iti va aduce avantaje pe care pana acum nu le aveai: ii vei putea trimite pe cei care te urmaresc spre website-ul tau, spre un alt profil al unei alte retele sociale pe care vrei sa il scoti in evidenta. Toate acestea spre deosebire de link-urile pe care le puteai adauga pana acum si pe care nu se putea da click.

Urmareste pasii descrisi mai sus si profita la maxim de acest nou feature! 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net