fbpx
Blog

Google face un pas in fata catre customer service

In vederea concurentei cu Amazon si alte platforme care ofera posibilitatea de cumparare, Google va introduce o noua metoda de a lua legatura cu comerciantii din Google Shopping.

Acest pas este unul deosebit de important pentru ei, deoarece vor sa faca si mai cunoscuta platforma lor de e-commerce oferind o parte de serviciu cu clientii care deocamdata este in faza de testare.

De ce este important acest pas

Pentru Google este important sa isi propulseze platforma de shopping care face concurenta cu cele deja cunoscute.

Pentru vanzatori este un bun pas inainte de a tine legatura cu cei interesati de produsele pe care le comercializeaza.

Pentru cumparatori este o noua metoda de a lua legatura cu cei care vand produsele de care sunt interesati printr-o modalitate mai simpla, care nu presupune cautarea unei metode de a-i contacta pe acestia.

Cum functioneaza

Atunci cand intra pe pagina unui produs cumparatorii vor vedea un buton de ”Trimite un mesaj magazinului” pe care daca il apasa se va deschide o casuta in care acestia pot sa scrie mesajul pe care il au pentru comerciant.

Acesta din urma le va putea trimite raspunsul la intrebari sau neclaritati intr-un e-mail pe adresa contului cu care cumparatorii sunt logati pe platforma.

Ce spune Google in e-mail

Fiind un feature inca in perioada de testare Google trimite un e-mail in care ii anunta pe vanzatori despre aceasta functionalitate care ii va ajuta pe viitor sa pastreze o relatie mai apropiata cu cei care vor sa cumpere de la ei si sa le imbunatateasca experienta pe care o au cu platforma lor de shopping. Aceasta functionalitate optionala le va da posibilitatea cumparatorilor sa trimita mesaje care vor ajunge in casuta postala electronica a vanzatorilui cu care acesta s-a inscris pe platforma.

Reprezentantii Google prevad ca intrebarile adresate vor fi in legatura cu specificatiile produselor si limita de stoc, asa ca vanzatorii pot chiar sa creeze anumite templateuri de e-mail pe care sa le trimita in functie de intrebarile care vor fi cel mai des adresate de catre cumparatori. Acest lucru va fi posibil insa dupa ce perioada de testare se termina si atat Google, cat si vanzatorii aduna feedback in legatura cu experienta nou oferita.

Vanzatorii care au primit deja acel mesaj de la Google pot sa aleaga daca isi doresc sa faca parte din acest proces de testare sau nu. Totul depinde de cata deschidere spre nou are fiecare si cat de mult isi doreste sa evolueze si sa faca un pas in plus pentru experienta pe care clientii o au cu acestia.

Faptul ca Google intra si mai tare in acest joc al e-commerceului este un semn clar ca afacerile de acest tip sunt pe un trend ascendent care nu are de gand sa se opreasca aici, ci din contra, sa evolueze in continuu.

Afacerea ta merita sa fie online, iar daca inca nu ai un site de e-commerce putem sa te ajutam noi. Nu are rost sa ramai in urma si sa lasi afacerea ta sa ramana la stadiul la care este cand online-ul iti ofera atat de multe oportunitati de a ajunge la un public nou. 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net