fbpx
Blog

Foloseste-te de video la adevaratul sau potential

Daca in alt articol iti spuneam cum poti sa folosesti video-urile in campaniile de ads pe Facebook, este timpul sa iti spunem cum altfel te poti folosi de acesta pe langa social media.

Niciodata pana acum nu a fost mai importanta empatia transmisa prin diverse canale si moduri celor care iti sunt clienti sau posibili clienti. Pandemia a schimbat atat mersul lucrurilor in toate domeniile, cat si interactiunea cu ceilalti. Iar daca iti doresti sa ramai relevant in domeniul in care activezi, trebuie sa fii atent la experienta pe care o oferi clientilor: de la o prima interactiune in mediul virtual, la mentinerea comunicarii, procesul de vanzare si retentie.

Daca acest proces de customer experience nu are loc intr-un mod rapid, clientii vor simti ca nu sunt ascultati, ca nu iti pasa de ei si vor pleca la concurenta fara sa se uite inapoi. Acestia cauta o interactiune autentica si mai ales umana, personalizata pe nevoile si intrebarile lor.

Cum te ajuta video-urile in acest caz

Fie ca vorbim despre interactiunea fata in fata, in scris sau video, oamenii simt daca interlocutorul este interesat de discutie sau nu. Daca vorbim despre cea in scris, uneori transmiterea informatiei poate sa fie distorsionata. Insa atunci cand vorbim despre video, se elimina anumite dileme pe care cel care il priveste poate sa le aiba.

Video-urile sunt usor de urmarit si de interactionat cu ele pe de o parte, iar pe de alta parte, ele transmit mult mai bine emotiile si starile interlocutorului. Acum, in epoca smartphones, ele sunt mult mai usor de urmarit din orice mediu s-ar afla cei la care ajung.

In epoca comunicarii online, video-urile sunt cea mai usoara cale de a ajunge la oricine, de a transmite empatie si de a ajuta business-urile sa se conecteze la un nivel mult mai personal cu posibilii sau actualii clienti.

De exemplu, daca este sa vorbim despre achizitia de noi clienti, un video in care sa ii inviti sa foloseasca produsul tau sau sa instaleze aplicatia pe care ai lansat-o poate sa aiba un impact mai mare asupra lor.

Daca deja au cumparat produsul tau, poti sa filmezi un tutorial despre cum sa il foloseasca si cum sa profite la maximum de ceea ce le ofera.

O alta idee la care poti sa aplici folosirea video-ului este atunci cand există probleme cu produsul pe care le-au identificat mai multi utilizatori si pe care pot sa le rezolve chiar ei, fara sa trebuiasca sa il trimita in garantie. Identifici problema in urma feedback-ului lor, incerci sa o reproduci si apoi te filmezi rezolvand-o si le trimiti video-ul cu pasii pe care sa ii urmeze.

Video-urile pe care le produci au avantajul ca pot fi facute foarte personale, pentru ca tu deja ai multe informatii despre cei care iti sunt clienti sau posibili clienti si astfel poti sa li te adresezi pe o nevoie concreta pe care o au.

Viitorul video-ului

Video-ul va ramane inca multa vreme de acum inainte in topul business-urilor atunci cand vine vorba despre experienta pe care clientii o au cu business-ul tau.

Le poti transmite atat de usor multe mesaje care sa le ajunga la inima sau care sa ii ajute sa isi rezolve probleme incat vor apela la tine oricand isi doresc sa cumpere un produs nou pentru ca stiu cat de profesional si, totusi, empatic li te adresezi.

Video-ul este noul mod de a face customer service si de a te apropia de cei care sa te recomande mai departe.

Profita de toate avantajele pe care ti le ofera si vei vedea ce plus valoare iti aduce in business!

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net