fbpx
Blog Business Ecommerce

3 greseli pe care sa le eviti in e-commerce

Visezi de mult sa ai un business al tau si ai citit o gramada de informatii pe internet sau in carti despre cum sa il pornesti. Iti doresti unul in e-commerce pentru ca ai vazut in jur cat de profitabil poate sa fie.

Atunci cand ajungi sa faci prea mult research unele informatii incep sa devina contradictorii si, neavand experienta in domeniu, nu stii pe care sa le iei de bune sau nu.

In articolul de azi iti vorbim despre 3 greseli pe care le poti face in afacerea ta e-commerce si cum poti sa le eviti.

3 greseli in e-commerce

Majoritatea businessurilor au nevoie sa fie si online, iar acest lucru vine cu provocarile sale. Tocmai de aceea este bine sa asculti de cei care se ocupa cu e-commerceul de mult timp si sa le ceri ajutorul atunci cand consideri ca ai nevoie.

1. Prea multe optiuni

Inainte de a incepe un business trebuie sa te gandesti care sunt produsele principale pe care doresti sa le comercializezi – asta in cazul in care nu iti doresti sa fii un marketplace precum eMag, Vivre sau Amazon.

De-a lungul timpului vei dori sa evoluezi si sa cresti, insa nu uita care sunt aceste produse de baza ale businessului si sa incepi sa il incarci cu produse adiacente.

Multi dintre useri abandoneaza cosurile deoarece au prea multe optiuni si le este prea greu sa se decida asupra a ceea ce vor cumpara.

2. Cheltui bugetul gresit

Orice business are un buget de investit atat in materie prima, cat si in construirea websiteului, apoi in comunicare si mentenanta.

O gresala pe care o fac multi antreprenori este sa investeasca un buget mare in constructia websiteului si mai putin in comunicare. Este important ca userii sa ajunga intr-un loc placut pe internet, unde pot cauta in voie produsele pe care le cauta, insa si mai important este ca ei sa ajunga acolo. Iar acest lucru se intampla cu ajutorul marketingului online, care duce traficul spre site.

Important este sa iti imparti bugetul spre fiecare componenta care tine de business si sa-l adaptezi de-a lungul timpului in functie de nevoile pe care le descoperi.

3. Sa accepti ca munca s-a terminat

Odata ce websiteul este gata si lansat, nu inseamna ca munca pentru acesta s-a terminat.

Vor fi mereu imbunatatiri de facut si trebuie sa fii cu ochii mereu pe tendintele vremurilor si sa adaptezi atat functionalitatite siteului, cat si continutul acestuia in functie de nevoile pe care userii le cer.

Odata ce ai inteles necesitatea acestor pasi prin care sa treci si modul prin care sa o faci, iti va fi mult mai usor atat sa lansezi, cat si sa duci mai departe afacerea online la care visai de atata vreme.

Este deosebit de important sa tii cont de nevoile celor care ajung la websiteul tau, sa ii recompensezi atunci cand simti ca merita sau doar ca sa ii iei prin surprindere.

Un business in e-commerce nu este tot timpul usor, insa iti va aduce satisfactii pe care rareori ti le-ai imaginat. 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net