Digital Property – reperul brasovenilor privind serviciile de administrare a asociatiei de proprietari

0
12

Exista o tendinta tot mai accentuata a Asociatiilor de proprietari, respectiv a presedintilor acestora de a opta pentru serviciile de administrare oferite de firmele specializate. E mai practic si mai simplu ca toate responsabilitatile sa fie delegate unei echipe de specialisti, care ofera corectitudine in acest sens.

Odata cu dezvoltarea acestui segment de servicii a aparut si confuzia in randul beneficiarilor. Spre ce firma sa se orienteze brasovenii in conditiile in care promisiunile ce li se fac suna promitator? Traim intr-o tara in care astfel de decizii sunt luate pe baza de recomandari, insa cu atat mai multa incredere ai intr-o firma de profil care are autorizatie din partea primariei Brasovului. DigitalProperty este un reper vizavi de asta, nu doar pentru respectiva autorizatie, ci si pentru transparenta pe care o prezinta.

Fie ca esti presedintele unei asociatii de proprietari sau ai alte motive pentru care te intereseaza o firma de acest tip, cautarea unui administrator caruia ii vor fi delegate responsabilitatile nu poate fi realizata oricum.

Ce recomanda servicii de administrare a asociatiei de proprietari oferita Digital Property publicului brasovean?

Intr-o astfel de situatie, totul trebuie sa se desfasoare cu profesionalism. Este si ceea ce ofera firma mentionata, care activeaza in concordanta cu normele legale pana in cel mai mic detaliu.

Administrarea contabila este o activitate pe care Digital Property o aplica responsabil, raportandu-se, dupa cum aminteam, mereu la prevederile legale. Aceasta vizeaza defalcarea cotelor de cheltuieli in principiu, incluzand si servicii precum:

  • Calcularea listelor de incasare a cotelor de intretinere cu ajutorul unui program special conceput in acest sens
  • Calculul penalitatilor de intarziere, tinand cont de norme si de decizia asociatiei
  • Calcularea (prin citirea datelor preluate de administratorul de bloc, respectiv de proprietarii asociatiei) consumului de apa rece si calda – in regim centralizat
  • Centralizarea numarului de persoane prin raportare la tabelul pe care Comitelul Asociatiei il intocmeste in fiecare luna
  • Registul de casa si intocmirea acestuia
  • Actualizarea pe baza legilor in vigoare a Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Reparatii

Si alte servicii vizand administrarea contabila intra in portofoliul firmei mentionate. Vezi aici toate serviciile oferite de catre DigitalProperty.ro, atat cele ce tin de administrarea contabila, cat si de cea tehnica, mai jos discutata.

Administrarea tehnica a asociatiei de proprietari in schimb este activitatea vizibila, in sensul ca de aceasta depinde confortul proprietarilor. Prin serviciile aferente oferite de firma Digital Property, acestia beneficiaza printre altele de:

  • Verificarea constanta a cailor de acces, a palierelor si spatiilor diverse, starea subsolului, ascensorul, a personalului care lucreaza in folosul asociatiei pe baza de contracte, functionarea instalatiei electrice.
  • Participarea la receptia lucrarilor de reparatii ce sunt totodata si supravegheate
  • Facturarea corecta a consumurilor dupa indexul contoarelor de bloc, prin raportare la prevederile legale si normele metodologice

Tot in lista de servicii de administrare asociatii de proprietari Brasov intra si partea de casierie, in sensul ca specialistii se ocupa cu incasarea si gestionarea contributiilor, respectiv de managementul cheltuielilor. Pe tot parcursul procesului se consulta cu asociatia de proprietari, alaturi de care stabileste si un program de incasare potrivit, metode de plata (platforma online permite plata prin aplicatia mobila dedicata, respectiv prin transfer bancar in cont colector).

Regasesti detalii mai amanuntite privind serviciile de administrare a asociatiilor de proprietari Brasov pe site-ul www.digitalproperty.ro.