fbpx
Blog Marketing

Performance Max – un nou tip de campanii de la Google

Google a anuntat ca in primele 4 luni ale anului au reusit sa creasca veniturile din reclamele rulate si acest lucru se datoreaza si noului tip de ads – Performace Max.

Ce este Performance Max Campaigns

Performance Max Campaigns – o sa-i spunem prescurtat PMC in acest articol – este un nou tip de reclama de la Google care se axeaza pe scopuri si da posibilitatea brandurilor care livreaza campanii sa acceseze tot inventorul lor de reclame dintr-o singura campanie.

PMC se potriveste cel mai bine – si a avut rezultatele cele mai bune in perioada de teste – pentru businessurile mici, care nu au neaparat un buget foarte mare de investit in reclame sau sunt de-abia la inceput de drum.

Este facut sa vina in ajutorul restului campaniilor pe care le rulezi si sa te ajute sa convertesti mai bine pe toate platformele pe care gigantul le are: Gmail, YouTube, Maps, Discover, Search si Display.

PMC iti ofera posibilitatea de a avea performante mult mai bune si in timp real, bazate pe scopurile pe care le setezi la inceput si in toate canalele, multumita sistemului Smart Bidding. Acesta combina capabilitatile oferite de Google in ceea ce priveste optimizarea bugetelor, audientele, textele si imaginile pe care le afisezi si multe altele.

Beneficiile cu care vine PMC

Dupa perioada de teste, care a inceput anul trecut in noiembrie, companiile care au participat la acestea au vazut imbunatatiri fata de restul campaniilor pe care le derulasera pana in acel moment.

Cateva dintre acestea sunt:

  • ajungi la noi audiente din reteaua Google, la care pana acum nu aveai acces;

  • o mai buna performanta spre scopul setat;

  • o intelegere mai transparenta a rezultatelor campaniilor;

  • simplificarea managementului campaniilor;

  • optimizarea mult mai usoara a reclamelor care ruleaza;

  • in timp, ajuta la optimizare dupa ce urmareste campaniile anterioare.

Cand sa folosesti Performance Max Campaigns

Spuneam deja ca acestea se potrivesc mai ales brandurilor mici sau la inceput de drum, care nu au neaparat un buget mare de consumat. Insa nu spunem ca nu poate orice gigant de pe internet sa incerce si sa profite de aceasta oportunitate.

Iata insa 3 cazuri in care este mai mult decat recomandat sa folosesti PMC:

  • cand ai scopuri bine definite si care se pot cuantifica usor: sa aduci lumea pe site; sa ai mai multe vanzari etc;

  • cand iti doresti sa maximizezi performanta reclamelor tale si nu esti constrans de mediul in care acestea trebuie sa apara;

  • doresti sa ai acces la toate canalele de publicitate a Google intr-o singura campanie.

Incepe cat mai curand sa folosesti PMC, de indata ce va rula si la noi, deoarece cu cat mai repede il folosesti, cu atat mai mult timp va avea sa stranga date in legatura cu campaniile tale si te va ajuta tot mai bine in timp sa le automatizezi si sa iti iei o grija de pe cap atat daca esti small business owner, cat si daca lucrezi in comunicare.

A fi early adpoter inseamna de multe ori beneficii pe care le ai si, mai mult decat atat, vei putea sa dai feedback de care sa se tina cont si astfel vei avea si tu un input la dezvoltarea unui nou mod de a crea si livra reclame care sa ajuta businessuri din intreaga lume.

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net