Cum faci un flyer pentru campanie publicitara

Flyerele publicitare sunt o modalitate eficienta de a promova produse si servicii. Sunt ideale pentru ca se adapteaza in functie de buget in comparatie cu alte unelte ce tin de promovare. Cunoscand cum sa le folosesti ca si unealta intr-o astfel de campanie vei putea atinge eficienta in expunerea brandului.

Pentru a alege acel tip de flyer potrivit pentru campania ta trebuie sa alegi diferite ingrediente pentru a crea o reteta unica. Iata si cateva sfaturi in acest sens:

  • Incepe procesul prin decizia despre ce anume iti doresti sa comunici. Include numele produslui si chiar si o mica descriere despre asta, despre ce beneficii avem folosind un anume produs. Nu include insa preturile, ci doar daca e musai.
  • Include ofertele de pret mai degraba, un discount. Poti face asta prin a pune bold, italic sau sa cresti marimea literelor.
  • Se includ datele de contact fara doar si poate. Asigura-te ca sunt cele corecte pentru ca nu iti vei dori ca oamenii sa creada ca faci scamatorii.
  • Uita de clasica combinatie alb-negru. Desigur, pe masura ce alegi un stil colorat si pretul creste. Dar se merita. Poti de asemenea sa alegi intre stilul mat, glossy si diferite texturi ale hartiei.
  • Desi aspectul unui flyer conteaza foarte mult continutul este de fapt cel mai important. Foloseste un font simplu, ceva usor de citit care nu iti chinuie ochii.
  • Include grafica pe fundal. Asta se aplica mai mult cand vine vorba de evenimente, de servicii precum orele de yoga, de aerobic etc. Indiferent de situatie tine minte ca ale tale flyere au nevoie de o grafica de stil simplu si nu tipator care sa nu distraga atentia de la continut si ce anume se transmite.
  • Imaginile sunt si ele importante astfel ca se includ in design.

Nu in ultimul timp dupa ce ai ales de la culoare la font, continut si efectiv tip de flyer conteaza si modul in care le folosesti. Cu alte cuvinte, ceea ce tine de distributie te ajuta sau nu sa indeplinesti pana la urma misiunea de promovare. Procesul este unul complet abia dupa ce acele flyere sunt distribuite. Aici sunt alte numeroase aspecte de care sa se tina cont.

Daca ai o oferta cu timp limitat trebuie sa te grabesti cu distribuirea acestor flyere. Ideal ar fi ca acest lucru sa se intample in medie cu 7 pana la 10 zile inainte de expirarea unei oferte sezoniere. De asemenea, conteaza si in ce masura stii sa iti alegi publicul tinta: daca ai flyere pentru promovarea unor ore de yoga spre exemplu centrele de beauty si spa sunt zone ideale pentru a distribui materialele promotionale de acest gen.

Intr-o varianta mai simpla se pare ca in zilele noastre este destul de simplu sa se gaseasca template-uri ale unor astfel de flyere. O varianta care sa iti scuteasca din timp insa care poate ca nu iti aduce nivelul de satisfactie de a concepe totul de la zero. In numele nevoii de promovare, in numele campaniei de promovare alege varianta optima tie.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *