Cosmote ma pune sa astept 40 de minute la relatii cu clientii

Cosmote_LogoArticolul cu partea de Romtelecom nu a avut un efect pe termen scurt, sper ca acestia sa revina cu o pozitie oficiala. Astazi am incercat sa vad ce se intampla cu conexiunea mobila de la Cosmote. Mai exact 3G-ul functioneaza mai ceva ca un Edge iar LTE-ul merge impecabil insa aria de acoperire este una redusa.

Sun frumos, ca un abonat (abonament platit si inca nu unul mic) si primesc doua variante: astept 3 ore si 25 de minute sau aleg sa fiu apelat de reprezentatii call-centerului atunci cand se elibereaza linia. Desigur, nu am asteptat 3 ore, era imposibil sa fac acest lucru, am ales sa revin mai tarziu in speranta unei legaturi facute mai rapid.  De unde?

40 de minute am asteptat, am reusit intr-un final sa iau legatura cu un reprezentant, care dupa ce mi-am exprimat punctu de vedere cu cele 40 de minute de asteptare, mi-a comunicat ca era mai simplu sa trecem direct la subiectul deranjamentului meu.  Un fel de, nu prea ma intereseaza pe mine ca astepti tu 40 de minute, mie oricum imi merge salariu asa ca zi. Mai ramanea sa imi spuna ma sau ba si totul era complet. Nu mai spun, pana am reusit sa ajung la arborele ce mi-a permis sa intru in legatura cu un reprezentat, a fost un adevarat joc de alba neagra!

O cale mai scurta este apelare: 1234 apoi 2420, momentan functioneaza, sa vedem pe viitor.

Ce poti sa faci cand platesti abonamentul, ai un deranjament pe an si atunci serviciul este sub orice critica?

Astept si parerile voastre.программа для взлома вкчитать чужую переписку в контактеaircrack ng winдоставка кредитной карты по почтеonline slot oynabedava casino oyunlar

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *