fbpx
Blog Marketing

5 emailuri pe care sa le trimiti dupa cumparaturi

Stii prea bine ca email marketingul este unul dintre cele mai bune modalitati de vanzare si de a tine legatura cu clientii in acelasi timp.

Cu ajutorul acestora poti sa tii legatura cu cei care s-au abonat la baza ta de date de-a lungul funnelului: de la momentul in care au ajuns la tine de curiozitate si pana la cea de-a 1000-a comanda pe care o plaseaza pe site.

Tocmai de aceea este deosebit de important sa stii cum sa te folosesti de acest instrument atat de important pentru viata fiecarui business in parte.

Faptul ca reusesti sa faci clientii sa se intoarca pe siteul tau atat prin social media, cat si prin mesajele pe care le transmiti pe email, inseamna atat ca produsele sunt de calitate, dar si ca partea de comunicare o faci ca la carte si transmiti incredere si empatie in acelasi timp.

5 mesaje pe care sa le trimiti catre cei care au cumparat un produs sau mai multe de la tine

Aceste emailuri pot sa fie foarte usor automatizate si astfel sa salvezi timp pe care sa il dedici spre alte activitati care sa te ajute sa aduci clienti pe site.

Poate pe unele le-ai incercat deja, iar pe altele speram sa le descoperi la noi si sa le pui in practica cat de curand.

1. Email de multumire

Atunci cand un client cumpara ceva din magazinul fizic, ii spui multumesc la sfarsit.

Acest lucru se poate intampla si dupa ce cumpara ceva orice dintr-un magazin online, trimitandu-i un email in care sa ii multumesti pentru achizitia facuta. Chiar daca cel care primeste emailul este un client recurent, se va bucura sa vada ca este apreciat si ca ii esti recunoscator pentru achizitia facuta.

2. Email de introducere

Pentru clientii care de-abia s-au inscris la newsletterul tau este bine sa pregatesti un email in care sa prezinti businessul.

Cei care cunosc detalii despre tine si care au ocazia sa descopere brandul pas cu pas au sanse mai mari sa si cumpere de la tine, deoarece le dai impresia de siguranta si incredere.

3. Emailuri de recomandare

Clientii care au cumparat deja de la tine au sanse mari sa se reintoarca. Tocmai de aceea, o alta metoda de a le da aceasta ocazie este sa le trimiti mesaje cu recomandari in functie de produsele pe care le-au cumparat sau pe care le-au adaugat in lista de favorite.

Arata-le beneficiile acestora si cum, impreuna cu ceea ce au comandat deja, le pot imbunatati viata si astfel vei creste sansele de achizitie.

4. Emailuri cu discounturi

Oricarei persoane din lumea aceasta ii plac discounturile, mai ales daca acestea sunt de la un brand pe care il apreciaza.

Creeaza reduceri speciale pentru cei care s-au inscris la baza ta de date si trimite-le atat la ocazii speciale – aniversari, sarbatori etc – cat si fara nicio ocazie, ci doar sa ii iei prin surprindere.

5. Email de review

La cateva zile sau saptamani dupa ce au cumparat unul sau mai multe produse de la tine, roaga-i pe acei care au facut acest lucru sa iti lase un review cu parerea lor sincera despre acesta sau acestea.

Astfel vor putea sa vada si altii cum le folosesc ei si, dupa ce le cumpara, sa lase si ei un review la randul lor.

Aceste 5 tipuri de email te vor ajuta atat sa tii legatura cu cei care iti sunt clienti, cat si sa le castigi incet-incet increderea.

Pune-le in practica si iti vei multumi pe termen lung!

 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net