fbpx
Blog Business

Tot ce trebuie sa stii despre YouTube Shorts

Formatul video de scurt-metraj – adica doar cateva secunde maxim – prinde tot mai mult teren. TikTok a dat drumul acestui trend, Instagram Reels l-a urmat, iar mai apoi au aparut YouTube Shorts si LinkedIn Stories.

In articolul de azi ne concentram pe YouTube Shorts si de ce sa le folosesti.

Ce sunt YouTube Shorts

YouTube Shorts, dupa cum le spune si numele, sunt clipuri de pana la 60 de secunde pe care le poti crea cu ajutorul unui tool pe care poti sa il folosesti chiar din telefon.

Acestea sunt perfecte pentru creatorii de continut care au deja succes pe alte platforme si vor sa ajunga la o noua audienta.

Unde vezi YouTube Shorts

Acest feature poate fi folosit doar din aplicatia mobila a YouTube.

Dupa ce deschizi aplicatia pe telefon sau tableta, in partea de sus vei vedea o iconita de Shorts in partea de jos a paginii. Daca apesi pe acel buton te va duce la sectiunea de videouri scurte, care seamana foarte bine cu cea la TikTok si a Instagram Reels.

Ca sa vezi mai multe videouri, trebuie sa dai slide up pe ecran si acestea vor curge. Daca vezi un video care iti place poti sa ii dai like.

Exista si un hashtah – #shorts – pe care daca dai click vei putea vedea cum se folosesc alti creatori de continut de acest feature.

De ce sa incerci YouTube Shorts

YouTube Shorts sunt o modalitate buna de a ajunge si la o alta audienta care poate nu a vazut continutul tau pana sa ajungi pe aceasta platforma.

Avand in vedere ca aceasta platforma nu este inca saturata de foarte mult continut, iti va fi mai usor sa iesi in evidenta ca brand sau influencer. Poate fi o rampa de lansare pentru un continut video mai lung, de ce nu?

Poate ai un continut care este in top pe alte platforme si merita sa ajunga si aici. Asta tu poti sa stii cel mai bine urmarind statisticile.

Cine poate sa foloseasca YouTube Shorts?

Raspunsul este unul general valabil: oricine isi doreste sa ajunga la o audienta si sa testeze continutul pe care l-a creat.

Iar aici ne referim la influenceri si la branduri deopotriva.

Vorbind despre o platforma mobila, depinde doar de tine cate resurse doresti sa investesti in aceste videouri, dar pot fi facute la fel de bine si cu telefonul la cum a evoluat tehnologia in ultimii ani.

Incepe sa creezi YouTube Shorts

Iata cativa pasi de introducere in lumea YouTube Shorts:

  • urmareste trendurile si adapteaza povestea ta la acestea;
  • ajusteaza continutul: daca ai deja un canal de YouTube pe care postezi videouri si vezi ca au succes, adapteaza-le pe acestea la continutul de tip YouTube Shorts;
  • ia continutul care a functionat bine pe alte platforme si adapteaza-l formatului YouTube Shorts pentru a ajunge si la alte persoane;
  • foloseste hashtaguri care le va permite utilizatorilor sa ajunga si la continutul tau.

Aceasta noua platforma inseamna inca o sansa la a fi descoperit ca influencer sau brand, asa ca nu ezita sa o incluzi in strategia de comunicare pentru urmatoarele luni. S-ar putea sa dea roade la care nu te asteptai! 

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net