4 Iulie 2010 BMW Innovatoins Day la MHS Motors

0
590

BMW LOGOPe 4 iulie 2010, am avut deosebita placere sa particip la evenimentul BMW Innovatoins Day.
Ziua a inceput cu un drive test al modelelor EfficientDynamicsX1 si Seria 5 in cazul meu, alegerile meritand pe de plin.

Detalii despre modelul X1 (X1 + xDrive 2.0d):

Cutie automata (daca te obisnuiesti cu ea e chiar tare).
Motor 2000 cm3 diesel cu 177 cai putere (perfect pentru greutatea de 1,650 tone)
Tractiune Xdrive (o tractiune superba).

Partea proasta a modelului dupa parerea mea o constituie consumul, 9.7 la 100Km pentru un motor diesel de
2000 cm3 parca e cam mult! Insa posibil datorita cutiei automate + tractiunii xDrive consumul este mai
crescut. In cartea tehnica, consumul estimat este de 7.0 litri la 100 de km (consum urban)

Pretul autovehicului testat este undeva la 44,366 Euro (TVA inclus)

Detalii despre modelul Seria 5 (530d Xdrive):
Cutie automata cu padele pe volan (padelele sunt misto insa daca nu le folosesti sunt cam incomode pe volan)
Motor 3000 cm3 diesel
245 cai putere
Tractiune xDrive
Greutate: 1790 tone.

Consumul acestui model fiind de 10 la 100 de km, consum cat se poate de corect tinand cont de tractiunea Xdrive si de cutia automata.
Acestui model nu am ce sa ii reprosez cu exceptia padelelor, in rest aceasta masina e fantastica.

Galerie foto Bmw seria 5 (530d xDrive)

Pretul autovehicului testat este undeva la 50.099 Euro (TVA inclus)

In partea doua a evenimentului Alexandru Sermet ne-a explicat cum stau lucrurile cu EfficientDynamics,ActiveHybrid si despre proiectul i.

EficientDynamics este un sistem care scade consumul cu pana la 24 de procent si emisii poluante cu 19 procente mai mici. Sistemul vine insa si cu cresteri ale performantelor cu pana la 21 cai puterte.

ActiveHybrid sistem care se alatura motorului obisnuit cu doua electrice, care sunt menite sa protejeze mediul inconjurator.

Project i sau masinile propulsate de motoare electrice cu emisii nule de co2.

In momentul de fata, se afla in teste 2 modele de astfel de masini: MINI E si BMW ActiveE, amblele putand fi vazute pe strazile din Statele Unite ale Americi.

Detalii despre MINI E:
Tractiune fata.
Greuitate: 1.465 kilograme.
Motor electric alimentat de un acumulator litiu-ion ce dezvolta 204 cai putere (150 kW)
Cutie de vizteze elicoidala.
Autonomie de peste 250 de km.
Viteza maxima fiind de 152 km/h limitata electronic.
Reincarcarea completa a bateriilor extrage un maximum de 28 kwatti-ora.

Galerie foto Mini E

P0051225P0051231P0051282P0051277P0047916

Detalii despre BMW ActiveE:
Tractiune spate specifica masinilor BMW.
Greutate 1.800 kg.
Motor electric sincronizat ce dezvolta o putere maxima de 170 cp (125 kW).
Autonomie 160 km la un ciclu complet de incarcare al bateriei.
Viteza maxima 145km/h limitata electronic.
Incarcarea completa se face in aproximativ 3 ore in cazul tarilor europene, in Statele Unite ale Americi timpul necesar fiind de 4,5 ore datorita diferentei de curent (continuu,32 A).

Galerie foto BMW ActiveE

P90054923P90054928P90054918P90054932P90054942

In a treia parte ni sa vorbit despre noul BMW x5 si despre Inovatiile BMW

Noul X5 vine cu:
Un facelift fata de modelul precendent, farurile si stopurile fiind aproape identice cu cele de pe modelele:Seria 7 si 5.

Active Steering sistem prin care la viteze mici si in parcare volanul lui X5 poate fi rotit mai usor si mai putin in timp ce rotile vor fi barcate mai mult decat masinile fara aceasta tehnologie.

Acc (Active Cruise Control)
Principala functie noua o reprezinta adaptarea vitezei de deplasare in functie de cea a vehiculului care este in fata, aceasta procedura fiind facuta cu reducerea vitezei prin turatii si franare in cazul in care autoturismul din fata circula cu o viteza mai mica decat cea cu care ruleaza automobilul Bmw.
Aceasta functie fiind posibila datorita radarului de raza lunga care depisteaza orice alt vehicul aflat in fata celui BMW.

Integral Active Seering.
Functioneaza impreuna cu Active Steering si poate barca rotile din spate cu un ughi de virare de pana la 2,5 grade pentru mai multa agilitate si control.

Ultima parte a evenimentului a fost drive testul cu automobilele ActiveHybrid.

In aceasta sesiune de drive test am avut placerea de a conduce 2 modele destul de imprezionate ale producatorului bavarez (X6 si Seria 7)

Detalii despre modelul X6:
Cutie automata + padele.
Motor 440i TwinTurbo V8
Motor electric (Active Hybrid)
485 cai putere.
Consumul afisat la bord fiind de 18.7 la 100 km insa motorul se aude cu adevarat bine doar este un V8 de 485  de cai!

A fost singurul model de astazi care nu mi-a placut!Poate datorita formei mai ciudate si datorita modului in care stateam in ea.
Ca si pasager totul era bine insa ca sofer lucrurile se schimbat in rau, pozitia la volan nu am putut sa o stabilesc de asa maniera incat sa stau lejer.

Detalii despre modelul Seria 7 ActiveHybrid (750i):
Cutie automata.
Motor pe benzina de 4300 cm3
Motor electric (Active Hybrid)
465 cai putere

Galerie foto BMW Seria 7 ActiveHybrid (750i)

Bmw Inovations Day 2010 (106)Bmw Inovations Day 2010 (104)Bmw Inovations Day 2010 (105)

Bmw Inovations Day 2010 (107)Bmw Inovations Day 2010 (108)Bmw Inovations Day 2010 (110)

Bmw Inovations Day 2010 (109)Bmw Inovations Day 2010 (111)Bmw Inovations Day 2010 (113)

Bmw Inovations Day 2010 (112)

Pret informativ incepand de la 104.720 euro

La fel ca si seria 5 (530d) o masina extraordinara insa cu mai multi cai putere, cai se simt nu gluma!

????????? ???????? ??? ?????wicrack.ru?????? ? ???? ????????????? ??? macbook pro 15накрутка лайков в аск фм скачать бесплатнокак найти человека через телефон на картескачать программу formhack для друг вокругденьги в долг энгельсenergy online casinobedava casino slot oyunlar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here